千金勝萬金

2020年7月28日 星期二

腸仔包

是日吃早餐時,女兒忽爾舊事重提。
女:上次去舅父仔屋企宿營,第二朝我地去買麵包,我本來好想買腸仔包,但後來都無揀到。
媽:點解?
女:因為我知你唔想我食腸仔,我要聽媽咪話。
媽:多謝即使我唔喺你身邊,你都記得我既話。不過,你要記住,我唔係想你聽話,更加希望你係知道因為食腸仔冇益,所以自行撇除呢個選擇。
 

蹤跡 © 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | Images by Tadpole's Notez | Blog Templates created by Web Hosting Men