千金勝萬金

2020年6月3日 星期三

彈性與放棄

女兒問媽咪功課,如下:
我們按地圖的指示都找不到目的地,還是__
A 到別的地方吧!
B 請教路人吧!

女:我覺得呢題兩個選項都啱。
媽咪明白她所指,但仍努力解說。
媽:我地通常拎起本地圖,都係查看某個目的地。既然係咁,如果我地未去到目的地,就轉去另一個地方,咁合唔合理?就好似一年級時我同你去朗誦節,我地未搵到個場地時會去問人,唔係唔去然後返學校架。
女:都得架!你地成日都係咁,出街時你地話去唔到呢度,轉去第二度囉。
媽:我地出去玩,唔一定有非去不可既目的地,有時會因為泊車、路況等問題而臨時更改,呢D係彈性。

爹娘的所謂彈性,被女兒誤解成隨便放棄??
 

蹤跡 © 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | Images by Tadpole's Notez | Blog Templates created by Web Hosting Men