千金勝萬金

2018年7月19日 星期四

難度大挑戰

在一眾暑期班中,一如媽咪所料:孩子覺得比較沒興趣的課程是小家電發明家。
是日上了首課後,女兒說:到而家我都唔知自己做緊D乜,有時又比小朋友遮住睇唔到個老師示範,咁我問另一個姐姐,她好忙咁不斷走黎走去幫D小朋友。
媽:你睇唔到,有無舉手?
女:老師都睇唔到我舉手。我成堂不停咁穿穿穿D電線,然後拉黎拉去,又將D雙面膠紙貼來貼去,都唔知做乜!
聽罷,媽咪棒腹大笑,說:你呢D野係未學過架,所以可能有D難度,但做好咗之後,你會好有滿足感!
女:我識得入電芯囉,咁淺!
 

蹤跡 © 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | Images by Tadpole's Notez | Blog Templates created by Web Hosting Men