千金勝萬金

2018年2月27日 星期二

戀母情意結

是不是大部分幾歲的小女孩,都有戀母的情意結?
女:媽咪,你鍾意我定爹哋多D?
媽(拖延):你覺得呢?
女:你一定鍾意爹哋多D啦。
媽(笑):我一定要鍾意爹哋多D啦,因為同佢結婚之後先至有你嘛!
這條問題,她已經問過不只一次了,而這個答案她也是預知的。
媽(明知故問):你想我鍾意你多D?
女:係呀,我好鍾意媽咪。
媽:因為你咁鍾意我,呢一分鐘我鍾意你多D啦。
 

蹤跡 © 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | Images by Tadpole's Notez | Blog Templates created by Web Hosting Men