千金勝萬金

2017年8月13日 星期日

Q for ...

女兒手上拿著三個英文字母,分別是H、J和Q。
女:我手上三個字母,係代表我同埋另外兩個好朋友。
媽咪立時估中了H是哪個友人,但餘下的友人和女兒一樣,名字都是J開頭。
女:媽咪你估下邊個字母代表我?
媽:梗係J啦。
女:唔啱。我係Q。
媽:點解?
女:因為好多人都叫我QUIET,所以,我係Q。
她,應該是吃了誠實豆沙包吧。但話才說罷,似乎又覺得自己剛才失言了。
媽:乜好多人叫過你QUIET咩?例如邊個?
然後,她便顧左右而言他了。
這個自知多口的孩子,嘿!
 

蹤跡 © 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | Images by Tadpole's Notez | Blog Templates created by Web Hosting Men