千金勝萬金

2016年8月4日 星期四

貼身膏藥

約了親友X今晚一起用膳,吃飯前。。。
媽:今晚不如你同X一齊坐啦?
女:我想同你坐,我咁鍾意你。
媽:我都好鍾意你,但不如今晚同X一齊坐丫,你成日都同我一齊坐啦,而且我又咁鍾意爹哋,我都想有時同佢坐喎!
女(皺眉):你咁樣講,唔通你唔鍾意我咩?
媽咪心想:好彩一早打咗底,講咗我好鍾意佢啫!
到底,是否天下間的女兒都是如斯痴纏?
媽:傻女,咁你話我鍾唔鍾意你?!
女:鍾意!
到達餐廳了,為免失禮於人,母女倆的對話就這樣結束。
結果,一如以往,女兒又是黏坐在媽咪身邊。
 

蹤跡 © 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | Images by Tadpole's Notez | Blog Templates created by Web Hosting Men