千金勝萬金

2016年7月5日 星期二

「冇錢喇」

女兒跟友人在反斗城內遊走,一隻腳才踏入店鋪,孩子的嘴巴已說:我要買玩具!
媽:頭先我地去play house玩,你係咪玩得好開心呢?我俾咗錢買入場票,入場票好貴,我無錢喇,今日唔會買玩具,你明唔明?
女兒點頭示意。
店內有推廣員給孩子試玩黏土,女兒玩了一轉之後,猛說好玩,想再排隊玩一次。
推銷員當然不會錯過這機會:好玩叫媽媽買啦。
女兒說:我媽咪冇錢喇!
yeah~~媽咪覺得這簡直是一次重大的勝利!
 

蹤跡 © 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | Images by Tadpole's Notez | Blog Templates created by Web Hosting Men