千金勝萬金

2016年3月29日 星期二

三則童話

四歲半的孩子,說話有時會叫人啼笑皆非。
其一
媽在廁所內洗手,女兒好心給開了燈--
女:我同你開燈,你有冇講唔該?
媽:咁光,唔使開燈啦。
女:我幫你開咗燈,你就要講唔該!
媽:我都無叫你開。
女:總之你要講唔該啦!
(點解要迫我開燈同講唔該呢??)

其二
嫲嫲送了包漂亮的紙巾給她,吃飯時媽咪順手拿了一張自用,這丫頭欲拿之來抺嘴--
媽:呢張我用架,你拎另一張啦。
女:你拎我D嘢,你有冇問過我?
媽:乜你咁自私架?
(但想深一層,其實她沒錯的,呵呵!)

其三
自一歲多之後,女兒明白了不同指令,自此可以做做跑腿的工作了。不過,孩子開始長大,沒從前般單純。
女兒才把食物包裝紙掉到圾垃桶--
媽:可唔可以幫我掉埋呢張紙?
女:可以。但點解你頭先唔俾埋我?
媽:咁我頭先未食完嘛。
女:咁你「趙趙趙」趙快D嘛!
(相信,不久的將來,媽咪便不再有個好使好用的小跑腿了,嘿!)
 

蹤跡 © 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | Images by Tadpole's Notez | Blog Templates created by Web Hosting Men