千金勝萬金

2022年7月16日 星期六

有女初長成

如果要數落自己的孩子,相信許多家長可以不加思索便說出一大堆來。不過,作為一個時刻提醍自己要好好欣賞咱們丫頭的媽咪,則發現她近日有好些思想成熟的表現。

唧牙膏比賽

昨夜睡前,她分享了校內一個小遊戲,認為這似有點無聊但又很有意思。她的開場白說:你知唔知有D牙膏賣45P(目前兌換率計,大約就是港幣四元)?

媽咪說:我見過最平都65P喎。

她繼續說:老師搵咗四個同學出嚟比賽,要鬥快唧晒每人手上支牙膏,勝出者可以得四個house point,平時D遊戲無咁多架,呢個遊戲好抵!

(媽咪心想:老師有點浪費喎)

她發表自己的偉論,說:我本來覺得好無聊,鬥快唧牙膏做乜,但原來老師好有意思。D同學搏晒命,真係唧得好快,跟住老師叫佢地鬥快將牙膏塞返入去還原,大家都發現好難。老師話就好似我地衝動時就好易發出嚟,但事後要還原就好難,佢希望我地升上中學後都要記住!

聽她說罷,媽咪心底感動:老師透過這個小遊戲,啟發了畢業班孩子們一個大道理。


石頭記

是日搭火車到倫敦市遊玩,車程中,女兒從袋子裡拿出一顆手指甲般若的小卵石來,說:你睇下,呢粒石仔係IOW帶返嚟,係我最鍾意既一粒。佢好靚,表面好似好圓滑,但細心睇,其實又有好多凹凹凸凸既地方,就好似每個人咁,都有自己唔完美既地方,而且每一粒石都唔同樣,獨一無二,所以我近來好鍾意執石仔。

她訴說著對世界的感受,也理解到每人的獨特性。對於縱觀世事萬物,她已經會灌以許多不同的價值和意義。

這位小少女的心思開始縝密,吾家有女初長成。

 

蹤跡 © 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | Images by Tadpole's Notez | Blog Templates created by Web Hosting Men