千金勝萬金

2021年12月10日 星期五

十歲的小故事與大道理

記對話二則。

其一

清晨六點幾,女兒竟然醒來了,便立刻走到媽咪床前撒嬌。

回帶mode:昨晚十點幾,爹娘已多番提醒要去睡了,但有人一直當耳邊風。媽咪於睡房內悄悄地觀察這小鬼有否自覺要入睡,但顯然是高估了她的自制能力。於是,我們先把房門鎖上,再利用手機遙距關電視。

女:尋晚你地遙控熄咗我電視,出面好黑我好驚,想入黎搵你,但你又唔理我。

媽:你仲好講!我尋晚以為你會自動自覺去瞓覺,原來唔會既,好失望!

女:唔好失望啦,尋晚已經過去咗喇,我地要忘記背後,努力面前的啊!

哈哈,十歲,行為有時仍很BB,但有時竟然會講人生大道理了。


其二

既然早起了,父女倆便一起創作森林故事。

女:......咁我地之後見到咩動物?

爸:係土撥鼠啊!

女:唔好土撥鼠啦,唔夠威武,搵隻勁D啦!

原來十歲的人兒去創作故事,會有這些考量。

 

蹤跡 © 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | Images by Tadpole's Notez | Blog Templates created by Web Hosting Men